duminică, 6 martie 2011

Puterea dragostei

Ce e dragostea?
Ce înseamnă, să iubeşti?
Şi să fi, iubit?
Poate cineva să-mi răspundă,
La toate aceste întrebări?
Cred, că toţi, sau,
De fapt nimeni.
Doar eu ştiu ce simt,
Doar eu pot să-mi explic.
Viaţa, este crudă, şi ştiu asta,
Am trăit-o şi eu pe pielea mea.
Toată ura, teama, durerea şi frica,
Dar, am realizat, că iubirea
Poate să învingă orice teamă,
Poate sa te înalţe,
Şi poate să te facă fericit.
Dragostea este ceva frumos,
Este acel ceva, ce ai vrea,
Să-ţi umple inima mereu,
De fapt daca mă gândesc bine,
Cel ce poate face asta,
Este chiar el, iubitul meu,
El, ştie să fie acolo, 
Când am nevoie de el,
Când sufăr, când plâng,
Doar el ştie,
Să-mi aducă, zâmbetul pe buze,
Doar el, poate să-mi vindece rănile,
Ce răni?
Toate acele răni provocate,
De ură, de tristeţe
Şi de suferinţă.

Un comentariu: